בית אבות נוה הורים

בית זה זכה בתוי האיכות:
  • ביטחון ורווחת הדייר בבית אבות - לשנת 2024
  • ביטחון ורווחת הדייר בבית אבות - לשנת 2022
  • דירוג גולד פקטור - לשנת 2019
בית אבות נוה הורים
דירוג גולד פקטור - בית אבות נווה הורים
  • דירוג גולד פקטור לשנת 2024
  • דירוג גולד פקטור לשנת 2022
  • דירוג גולד פקטור לשנת 2019

בית אבות בירושלים “נווה הורים – מושב זקנים המאוחד” הינו בית האבות הראשון שהוקם בארץ. הבית נוסד בעיר העתיקה בשנת 1878. בשנת 1966 עבר בית האבות למשכנו הנוכחי בשכונת קטמון, בלב פארק סן סימון בירושלים ולכן זכה לכינוי המוכר בית אבות סן סימון.

הכניסה לבית אבות "נווה הורים" היא נעימה ומזמינה, תמיד עם תנועה ומישהו בחוץ, עובדים, דיירים, מבקרים. בית האבות שוכן בלב פארק עם חורשה וצמחיה, פארק אליו מגיעים הורים וילדים וגם בעלי כלבים עם כלביהם, התחושה בסביבה היא בטוחה. בבית ובחצר מספר רב של פינות חמד אליהן אפשר לצאת ולגוון את הסביבה בה נמצא הדייר. החוויה של הנכנס לבית אבות נווה הורים, היא חוויה של ביקור במתחם אלגנטי לאנשים בגיל המבוגר.

הבית שוכן במבנה ירושלמי של שלוש קומות. בית אבות נווה הורים מציע שירותי מלונאות לפי מספר סוגי חדרים, חדר יחיד או חדרים לשני דיירים, גם בדיור לעצמאים ולתשושים וגם במחלקות סיעודיות ולאנשים החיים עם דמנציה (תשושי נפש).

האווירה בבית אבות נווה הורים ובמחלקות עצמן מאוד מוקפדת עם מודעות לסממנים אישיים של הדיירים. הדיירים נראים מטופחים, יש מספרה בבית המשרתת את כל הדיירים. בשתי הקומות קיים מועדון לרווחת הדיירים.

בבית מורגשת אווירה של תעסוקה ופנאי, יש פעילויות מגוונות במחלקות ובמועדון, פעילות עם כדור ובלונים וכן חוג יצירה וחוג גינון, כל אלה ממלאים תוכן בעל ערך ומשמעות. במחלקת תשושי נפש יש פעילויות מותאמות לדיירים ויש ניסיון להתאים פעילות אישית לכל דייר, לפי אישיותו וטעמו. בבית אבות נווה הורים חדר מחשבים לרווחת הדיירים, פעיל כל בוקר ומהווה כתובת לדיירים ליחס אישי ועבודה אחד על אחד עם המחשב. רואים מתנדבים המכניסים רוח חדשה, צעירה וחיונית. מסיבות החגים וקבלת שבת נחגגים בהשקעה מרובה והדיירים שבעי רצון מכך. בכלל מרגישים את החגים ועונות בעשייה תואמת.

חלק מהצוות בבית אבות וותיק מאוד וזה מוסיף תחושת בטחון רבה, הצוות חש שייכות ואחריות וגם הדייר מרגיש שמכירים אותו ודואגים לו. עוברת תחושה של גאוות יחידה מהצוות הבכיר ועד לזוטר העובדים.

בבית אבות נווה הורים, ללא ספק יש מגוון רב מאוד של תעסוקה ופנאי המותאמים לרמות השונות של הדיירים. ניכר שהחומר האנושי בבית הוא טוב ומיוחד ועם נתינה אמיתית ומקצועית והדיירים והמשפחות מרגישים את זה. התחושה של הדיירים והמשפחות שהם סומכים מאוד על המקום, שירותיו ואנשי המקצוע בו, הם מעריכים ורואים את נווה הורים כמקום שרוצה להיטיב ולקדם איכות חייהם של דייריו מתוך שיתוף פעולה ושקיפות מלאה אל מול בני המשפחה.

בית אבות בירושלים – סן סימון "נווה הורים" מציע חווית דיור תומך משולב עם מענה לכל הרצף התפקודי של האדם המבוגר. דיור קלאסי ומוקפד לרווחת דיירים בתפקוד עצמאי, דיור תומך ואינטימי לדיירים שזקוקים להשגחה ותמיכה של הצוות, מחלקות מוגנות לאנשים החיים עם דמנציה (תשושי נפש) ומחלקות לדיירים במצב סיעודי. נווה הורים בירושלים מקבל דיירים במימון פרטי, מימוש ביטוח סיעודי מקופות החולים, ביטוחים פרטיים , משרד הבטחון, עובד עם הסדר משרד הבריאות במסגרת קבלת "קוד" ונמצא בהסדר משרד הרווחה במסגרת קבלת "הועדה".

מהם תו האיכות ואמנת השירות של גולד פקטור לבתי אבות? על סמך מה זוכים בהם?
תו האיכות של גולד פקטור
אודות בית אבות נווה הורים
בית זה מתאים למחפשי בית אבות באזור: ירושלים, מבשרת ציון, מעלה אדומים
אמצעי מימון
  • מימון פרטי (בהשתתפות ביטוחים סיעודיים)
  • מימון משרד הבריאות (קוד) מימון משרד הבריאות (קוד) ומשרד הרווחה (הועדה)
  • מימון משרד הביטחון
מיקום
בית אבות בירושלים
מעלה זאב 3
סן סימון
למי זה מתאים?
סיעודי ותשושי נפש
  • דיור תומך
  • סיעודי
  • עצמאי
  • תשושי נפש
קצת מהאווירה של הבית
בית אבות נוה הורים
בית אבות נוה הורים
בית אבות נוה הורים
בית אבות נוה הורים
בית אבות נוה הורים
בית אבות נוה הורים
בית אבות נוה הורים
בית אבות נוה הורים
בית אבות נוה הורים
בית אבות נוה הורים
בית אבות נוה הורים
חוות דעת דיירים ובני משפחה של בית אבות נווה הורים
בית אבות נוה הורים
4.3
Rated 4.3 out of 5
4.3 / 5 כוכבים (ציון על פי 388 חוות דעת)
Excellent44%
Very good44%
Average10%
Poor2%
Terrible0%

בית אבות נוה הורים

Rated 4 out of 5
לפני חודש

אמא שלי הייתה דיירת בבית האבות נוה הורים והיא הייתה מרוצה מאוד וכמובן שגם אנו המשפחה היינו מאוד מרוצים. אחותי נמצאת בבית האבות מזה כמה שנים וגם היא מרוצה מאוד מהצוות וגם מההנהלה. יישר כוח לכולם🌹🌹🌹

בית אבות נוה הורים

Rated 4 out of 5
לפני חודש

בית אבות נוה הורים

Rated 5 out of 5
לפני חודש

חני המרפאה בעיסוק עושה עבודה מדהימה. מקום מדהים. הם עשו גם גינה חדשה. אוירה מדהימה, אין לטאטא מתחת לשטיח. הרופאה זמינה אחות ראשית זמינה. באוכל המטפלים כולם זמינים וקשובים. מספר 1 מכל המקומות שראיתי. העובדים נראים מרוצים ושמחים ונותנים יחס כזה למטופלים.

בית אבות נוה הורים

Rated 4 out of 5
לפני חודש

יש יחסים טובים. הדייר ביקש וכתבתי מכתב תודה בשמו. לבקשתו למנהל המוסד. רצונו של הדייר והוא שם 5 שנים והוא ביקש לומר תודה. אנחנו מרוצים.

בית אבות נוה הורים

Rated 5 out of 5
לפני חודש

זה בית האבות הכי טוב בירושלים. אנחנו מרוצים ממש מהכל.

בית אבות נוה הורים

Rated 5 out of 5
לפני חודש

נווה הורים הוא טוב מכל הבחינות אני דייר כאן 6 שנים ובית אבות שלנו נווה הורים הוא כמו בית. הכי חשוב להרגיש שבע רצון ואני מרוצה

בית אבות נוה הורים

Rated 4 out of 5
לפני חודש

עובדת סוציאלית סידרה לי את בית האבות. היה חג, והתארחתי, והתרשמתי. בגלל שאני צריכה עזרה סוציאלית אז מגיע לי חדר עם עוד שותפה. אני דיירת כמה חודשים. אני אוהבת את האוירה ולא להיות לבד.

בית אבות נוה הורים

Rated 5 out of 5
לפני חודש

הצוות נותן את האהבה שלהם, מסורים ודואגים. התרבות והפנאי שם מדהים. עדי – מהממת היא בתרבות שם. עושה אירועים ומעסיקה אותם בכל מיני דברים הכנת עציצים. היא מדהימה. ומוחמד המטפל באבא שלי עם סבלנות דאגה וסובלנות. המטפלים מדהימים מוחמד ולודה ובכלל כל הצוות מדהים. ואברהים ועדי. נועה פיזיותרפיה מהממת. אין שעות ביקור אפשר לבוא מתי שרוצים. מתי שנלך זה פתוח. מרוצים מאוד וטוב שיש אותם. תמיד הוא מקולח לבוש ונקי.

בית אבות נוה הורים

Rated 5 out of 5
לפני חודש

כל מחלקה יש לה אופי שלה וצרכים שלה ולפעמים זה לא בא לידי ביטוי עד הסוף. התייחסות למצב הרפואי והקוגנטיבי. אנחנו מאוד מאוד מרוצים ואת זה צריך לדייק.

גולד פקטור מנגישה את המידע עבור אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם

אנחנו כאן כדי למקד בכל שלב בו אתם נמצאים

מתלבטים לגבי
דיור מוגן?

רוצים להשוות
מחירים?

מחפשים בית אבות
מומלץ?

רוצים לדעת מה
מומלץ עבורכם?

רוצים לדעת
מה מתאים?

רוצים ליצור רשת
ביטחון לעתיד?

בתי אבות נוספים באזור שעשויים לעניין אותך

בית אבות קרית מנחם

בית אבות בירושלים

בית סבאבא

בית אבות בקיבוץ רמת רחל