בתי אבות בפתח תקווה

הפקת רשימת המלצות איכותית לבתי האבות הטובים בארץ הינה אתגר רציני מאוד, כשמעל לכל הקשיים, קיימת שאלה מרכזית – אילו מוסדות ייחשבו לאיכותיים? ויותר מכך, אילו פרמטרים מרכזיים הופכים את המוסד הסיעודי לבית שני שמספק סביבה תומכת ומוגנת לנו או ליקירינו? קיבצנו בשבילכם מספר אפשרויות לבתי אבות ובתים סיעודיים שיתאימו לאנשים החיים עם דמנציה (תשושי נפש) שנמצאים בפתח תקווה או בקרבתה, המומלצים על ידינו ונושאים את סטנדרט האיכות הבלת מתפשר של גולד פקטור.
סנן
  • מהו סוג הטיפול הנדרש עבורך\עבור יקירך?

  • באיזה איזור גיאוגרפי את\ה מחפש\ת את פתרון הדיור?

גולד פקטור מנגישה את המידע עבור אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם

אנחנו כאן כדי למקד בכל שלב בו אתם נמצאים

מתלבטים לגבי
דיור מוגן?

רוצים להשוות
מחירים?

מחפשים בית אבות
מומלץ?

רוצים לדעת מה
מומלץ עבורכם?

רוצים לדעת
מה מתאים?

רוצים ליצור רשת
ביטחון לעתיד?

פתח תקווה הינה העיר החמישית בגודלה בארץ ונבחרה לפני כעשור לעיר הפיילוט למדדי איכות הטיפול בבתי אבות סיעודיים, זאת בשל המספר הרב של בתי האבות בעיר. בפתח תקווה מופעלים כ-14 בתי אבות, מרכזים גריאטריים משולבים ומרכזי סיעוד.

מבין בתי האבות בפתח תקווה תמצאו בתי אבות שעובדים בהסדר משרד הבריאות להשתתפות במימון האשפוז (קוד) לשירותי דיור של מחלקה סיעודית או מחלקה לתשושי נפש.

כמו כן, ניתן למצוא בתי אבות בפתח תקווה מחלקות תומכות עבור אוכלוסייה מבוגרת שזקוקה לדיור במסגרת מחלקה לתשושי גוף. בין בתי אבות אלו תמצאו בתי אבות בהסדר משרד הרווחה להשתתפות במימון.

לאחרונה הצטרף לרשימת פתרונות דיור במסגרת חוץ ביתית בפתח תקווה גם דיור מוגן מרשת "בית בלב" בקרבת בית חולים בלינסון, אשר מעניק סטנדרט דיור יוקרה לאוכלוסייה המבוגרת שאינה זקוקה לסיוע.

פתח תקווה מאופיינת בנגישות לערים הסמוכות כמו בני ברק, הוד השרון, קרית אונו וגבעת שמואל ולכן לא מעט מתושביה המבוגרים מוצאים פתרונות לסיעוד מבין בתי אבות בפתח תקווה.

להכרות עם בתי אבות מומלצים בפתח תקווה, הכנו לכם רשימה של מקומות העומדים בסטנדרט גולד פקטור.

בחיפוש בית אבות מתוך הרשימה יש לשים לב לסוג השירות הניתן בבית האבות בהתאמה לצרכים תפקודיים של האדם סיעודי או תשוש נפש ולאפשרויות מימון, האם בית האבות מקבל דיירים רק בתשלום פרטי או וגם בהשתתפות של משרד הבריאות בהסדר קוד בריאות. בקישור המצורף תוכלו למצוא מדריך היכרות עם סוגי השירותים שניתנים בבית אבות ובדיור מוגן ומה אפשרות המימון בכל אחד מהם 

לפני יציאתכם לסיור בבתי אבות סיעודיים בפתח תקווה וסביבתה תעברו על שאלות שיתנו לכם מידע מקדים מה חשוב לדעת ועל מה לשים לב בעת הסיור בבית אבות סיעודי וכך תקלו על תהליך ההשוואה בין בתי אבות ובחירת בית אבות סיעודי הכי מתאים עבור הורה או אדם קרוב לכם. בקישור המצורף תוכלו למצוא את המדדים החשובים ביותר להשוואת בתי אבות סיעודיים.

מחפשים אצלנו הרבה
אולי אתם מחפשים את אחד מפתרונות הדיור האלו?: