איך גולד פקטור תרם לצמיחה של בית האבות גן הזהב תוך חצי שנה?

"אנו בבית אבות גן הזהב מטפלים באהבה ומספקים שירות אדיב ומקצועי באווירה ביתית"

המשפט הזה מוכר לכם? ברור שכן,

אבל מי בעצם קובע שהשירות שלכם הוא באמת משפחתי,

היחס הוא אוהב והשירות באמת אדיב?

ואיך זה מבדיל אתכם משאר בתי האבות שמבטיחים בדיוק את אותו הדבר? 

ובכן, בדיוק בגלל זה נוסד תו סטנדרט  Gold Factor במטרה להוות כלי חדשני ובלתי תלוי לקבלת החלטות בבחירת פתרונות דיור לקהלים מבוגרים תו סטנדרט  Gold Factor מציג פרמטרים עמוקים של איכות, מאפשר להבדיל בין פתרונות הדיור הקיימים, תורם לוודאות הצרכנית ומאפשר לצרכן לראות את השירות כאטרקטיבי בזמן קבלת ההחלטה.  

זאת באמצעות  פיתוח טכנולוגי למדד איכות חיים בדיור מוסדי לקהלים מבוגרים אשר משקלל בתוכו פרמטרים מרכזיים שמשפיעים על החלטת הדיירים ובני המשפחה כמו: רצונות, צרכים ודרישות. 

את התוצאות ניתן לראות בטווח זמן קצר יחסית.

כך למשל, מוסד גריאטרי במרכז הארץ בו גרים כ 200 דיירים הראה גידול של 25% בפניות של לקוחות, 

עליה ב 11% בנכונות להמליץ על המקום, עליה של 14% בשביעות הרצון הכללית וצמצום של 8% של לקוחות לא מרוצים בכל ממשקי הלקוח עם הארגון.

זאת מפני שהעמדתו של בית האבות בסטנדרט מביאה לחשיפתו בפלטפורמות דיגיטליות מובילות www.goldfactor.co.il

אתר המשמש לחיפוש פתרונות דיור המציג עבורו רק את בתי האבות העומדים בסטנדרט בשילוב עם קידומים נוספים הן ברשתות חברתיות תוך מתן  מידע ייחודי, אמין, בדוק וממוקד החושף את קולו של הצרכן עצמו.

חווית הלקוח המרבית מתחילה בהנהלת המקום  ומסתיימת באחרון העובדים בארגון ואינה תלויה באופן ישיר בתקציבים גבוהים אלה מושתת על מחויבות אישית, תפיסה יצירתית והרצון האמיתי לתת חווית שירות מקסימלית ללקוח. עמידה בתו סטנדרט של Gold factor מייצרת עבור בית האבות יתרון תחרותי, מורידה עלויות מכר ומייצרת ביקוש. הסטנדרט משמש כמנוע צמיחה חדש לעסק, בביקוש ונאמנות לקוחות כתוצאה של מדידה ומעבר מתפיסה של "טיפול" לתפישה של "חוויית שירות".