בית אבות בהתאמה אישית בשיטת גולד פקטור

הצצה קטנה להדרכת צוות המומחים של גולד פקטור בהתאמת בית אבות מומלץ

בית אבות בהתאמה אישית - מה זה אומר?

לרוב המשפחות שמגיעות אלינו יש שאלה מאוד קונקרטית, הם רוצים לקבל המלצה על בית אבות טוב, הם שמעו על בית אבות סיעודי מסוים והם רוצים לוודא שהוא אכן מומלץ וכדומה.
 
הצורך העיקרי שעולה הוא הביטחון בסיסי של המשפחה שבן המשפחה הקרוב להם יהיה מוגן, ייקבל טיפול מקצועי ושיתייחסו אליו בכבוד.
לכאורה אלו ציפיות בסיסיות, אבל אם מתעכבים על כל אחד מהרכיבים ושואלים מהו בטחון, כבוד וטיפול מקצועי? הרי ברור שלכל אדם ולכל משפחה תהיה תפישה סובייקטיבית מה נחשב עבורו בטחון שההורה או בן המשפחה שלו נמצא ביידים טובות.
 
משפחה אחת תגדיר שהטיפול המקצועי משמעותו לא לתת תרופות ללא התייעצות איתם, אחרים מעדיפים לא להיות מעורבים בהחלטות רפואיות מתוך סמכות ובטחון בצוות הרפואי, אחד רואה בפתרון של בית אבות עבודה על יציבות בניידות של הבן המשפחה בשגרת פיזיותרפיה והציפיה הבסיסית היא לא להושיב אותו על כיסא גלגלים, עבור משפחה אחרת הכבוד הבסיסי הוא בעזרה לאכול בקצב וביכולות של הבן משפחה כדי לא להגיע לזונדה ופג.
 
דוגמאות אלו הם רק טיפה באוקיאנוס של ציפיות, חששות, התלבטויות ותקווה המשותפת לכל אחת ואחת מהמשפחות הנמצאות בצומת ההחלטה של בחירת בית אבות.
 
בדומה לאישה העומדת להיות אמא בפעם הראשונה הצורך שלה ללדת במקום שהיא יכולה לבטוח בצוות הרפואי, שהתייחסו אליה בכבוד והסביבה תהיה נעימה ומכילה. לכאורה צרכים בסיסים שכל יולדת אמורה לקבל אותם ממחלקת יולדות. אם ניקח סטודנט המעוניין לרכוש השכלה במקצוע מסוים לכאורה הוא מחפש שגרת לימודים מתאימה, מנעד מרצים ותכני לימוד מספקים לרכישת המקצוע הנבחר. האם הסטודנט או האישה העומדת ללדת היו מסתפקים רק בהמלצה איזו מחלקת יולדות טובה או מוסד אקדמי מומלץ? סביר להניח שלא.
 
בעידן של היום, עידן של בחירה מבין שפע אפשרויות כולנו מחפשים הרבה מעבר למענה לצרכים בסיסים. כולנו שואפים לבחור מבין האפשרויות שיספקו לנו את המכלול המקסימלי שיהיה מותאם לנו אישית לצרכים, לאופי, לתקציב ולמשאבים האישיים.
 
מתוך תפיסה זו, אנחנו בגולד פקטור רואים את החשיבות ואת הצורך בהתאמה אישית של דיור לאדם המבוגר, מקום שעתיד להפוך לביתו בתקופת חיים בה הוא הכי זקוק לחמלה ולדאגה.

בשיטת א-ת (מאחדות ועד לתבונה) שפיתחנו לאורך ניסיון של שנים, באלפי שעות ייעוץ למשפחות ואזרחים ותיקים והכרות מעמיקה עם מערכי הדיור אנו מחויבים להצלחה בהתאמת הדיור המומלץ ביותר עבור המבוגר ומשפחתו פרסונלית.