הערכות לבית אבות סיעודי או לדיור תומך עבור אנשים החיים עם דמנציה (תשושי נפש)

הערכות מוקדמת לאפשרות של צורך בבית אבות סיעודי, מספקת מרווח ביטחון לאדם המבוגר ולבני משפחתו, הן כאלטרנטיבה נוספת והן כהכנה רגשית מוקדמת, אשר מהווה בסיס הכרחי להחלטה מושכלת במידה ויהיה צורך במיצוי פתרון של בית אבות.

קיימת חשיבות רבה בתכנון מוקדם ובאיסוף מידע רלוונטי שיאפשר למשפחה להרכיב תכנית מגירה למעבר לבית אבות. משפחה המטפלת בהורה או באדם קרוב, אשר זקוק להשגחה ועזרה ונתמך בשירותי מטפלת במסגרת חוק סיעוד (שעות מביטוח לאומי למטפלת) או בעזרת עובדת זרה ל 24/7, עושה היערכות מוקדמת לאפשרות של טיפול במסגרת מוסדית כמו בית אבות, מרכז סיעודי או מחלקה לאנשים החיים עם דמנציה ("תשושי נפש").
הכנות אלה יאפשרו למשפחה המטפלת ליצור ודאות לחלופות הקיימות בין פתרונות דיור מחוץ לבית. מיצוי מידע אודות זכויות, היערכות כלכלית נכונה למימון (בין 15,000 שקלים לחודש ועד 30,000 שקלים בחדר פרטי), מינוי אפוטרופוס או ייפוי כוח מתמשך, השתתפות ביטוחים סיעודיים, מימוש או ביטול זכויות לגמלת סיעוד, בתי אבות מומלצים וזמינות למעבר, כל אלה יחד נדרשים כדי להתגבש לתוכנית מגירה של מעבר לבית אבות.

אנחנו בחברת גולד פקטור מלווים את האזרחים הותיקים ואת בני משפחותיהם בנקודות זמן שונות בתהליך, החל מתהליכים מוקדמים, כשאנשים בבריאות ועצמאות מבקשים להיערך במידה ויהיה צורך בטיפול מחוץ לבית, ועד למענה למעבר לבית אבות מהיום למחר.


איך אנחנו בגולד פקטור יכולים לעזור לכם , להיערך נכון ולבחור בטוח?
בלי פשרות, רק בתי אבות מומלצים

אנחנו עובדים רק אל מול פתרונות דיור שיודעים לתת את חווית השירות המובילה לאיכות חיים ראויה לדיירים בגיל המבוגר. מבחינתנו, אין שום מדד אחר, מעבר ליכולת להעניק לדיירים ולמשפחותיהם את רווחת החיים לה הם ראויים בגיל הזקנה. לכן, אתם תקבלו רק הצעות לבתי אבות שעומדים בתו איכות של גולד פקטור.

פרסונליזציה - בית אבות מותאם אישית

אין טוב אבסולוטי. יש את מה נכון עבורך- עבור הדייר ובני משפחתו. כל אדם הוא מכלול שלם, לכל אחד קצב אחר, כל משפחה זקוקה למענה אינדיבידואלי. אנחנו מכירים בזה, רואים את זה ושמים את זה לנגד עינינו בדרך להתאמת פתרון דיור תומך כחלופה המדויקת ביותר לטיפול בבית.

לחבר. לקשר. להתאים

הקשר המדויק והמקצועי בין משפחות, לבין מוסדות. לייצר פתרונות זה לא רק ללמד, לקבוע קריטריונים או עובדות אלא לחבר, לקשר, להתאים ולצמצם פערים בין המוסדות לבין המשפחות, דיירים ומתעניינים עתידיים . על מנת לייצר אפשרויות וחיבורים, אנחנו מנגישים את המידע למשפחות, רותמים את המוסדות ומייצרים גשר להצלחה, קליטה רכה והתאקלמות מיטבית עבור דיירים חדשים וותיקים.

מענה היברידי. קשוב. בכל מקום

אנחנו מעניקים שירות במגוון כלים. גולד פקטור היא חברה המשלבת טכנולוגיה חכמה בשירות אפליקציית Pillow, אך הבסיס שלה הוא אנשים מומחים לתחום הזקנה ופתרונות מוסדיים שנמצאים בשטח במגע בין אישי עם דיירים. זמינות היא ערך עליון מבחינתנו, ואנו מאמינים במענה אישי, מהיר ומדויק במגוון ערוצים בהתאם לצורך ומוכנות של הפונים לשרותינו.