בתי אבות מומלצים – גולד פקטור

להרכיב רשימה של בתי האבות הטובים במדינה היא משימה כלל לא פשוטה, כשמעל לכל האתגרים הפרוצדורליים, סטטיסטיים והאתיים עומדת דילמה אחת – מה זה בכלל בית אבות ״טוב״? מה מבדיל בית אבות שהופך לבית השני שלנו לאומת בית האבות שרק לא נזדקק לו ?  האם הוא נמדד רק במקצועיות המוערכת על יד משרדים ממשלתיים ? האם על מבנה חדיש ופאר השיש ? והאם המדד לטוב הוא בכלל ביחס אנושי חם או למסירות וכבוד כלפי האדם בגיל המבוגר ?

מערכת מוסדות גריאטריים מורכבת מגופים ומשרדים רבים המובילים סטנדרטים למומחיות הטיפול וסיעוד בבתי אבות . אם זאת, אינטרסים שונים – בין משרדי ממשלה לאיגודים המקצועיים, בין בתי חולים  לבתי אבות , בין נהלי משרד הבריאות לאנשי מקצוע עצמם – דיירים בבתי אבות  ובני משפחותיהם הם היחידים שלהם הניסיון והמידע  הנחוץ כדי לעמוד טיב השירות מתוך חוויתם האישית .

הגיע הזמן ,לפתרון ששם את הזקן ומשפחתו במרכז באמצעות הצגת רק פתרונות דיור שעומדים בציפיות הדיירים ומשפחות לאיכות השירות.

איך זה עובד?

טכנולוגיית גולד פקטור למדד איכות השירות בפתרונות דיור לקהל המבוגר מתבססת על סקירת לא פחות מ70% מכלל בני משפחה ודיירים המקבלים שירות בבית האבות ,שקלול ציוני משרד הבריאות  תצפיות אנשי מקצוע בשטח , שיחות יזומות עם דיירים ובני המשפחה במקום .

התוצאה – מוכיחה את התשובה שדיירים ומשפחות הם אלו היחידים שמשקפים מהו בית אבות טוב ולכן באתר שלנו תמצאו רק בתי אבות שלקוחותיהם המליצו עליהם .

אנו סבורים שישנם בתי אבות ופתרונות דיור טובים שטרם סקרנו ולכן לא נכנסו לדירוג , נמשיך במשימתנו החשובה לחשוף בפניכם את בתי אבות הטובים מדי שנה מתוך מחויבות לקידום איכות חיים בפתרונות דיור לאנשים בגיל המבוגר .

הכירו: אלו הם בתי אבות הטובים בישראל

בתי האבות שנכנסים לרשימת ההמלצות של "גולדפקטור" עובדים בדיקה קפדנית של סטנדרטים גבוהים במיוחד הבנויים מאמון וביטחון לדייר, יחס אישי, תמורה למחיר, רמה מלונאית, רווחה ופנאי.

עמידה בכל הקריטריונים תעניק לבית האבות את כוכב הגולדפקטור ותהווה אישור רשמי שלנו לאיכות גבוהה במיוחד כדי שאתם תוכלו לבחור את בית האבות המתאים ביותר עבור בני משפחותיכם בראש שקט.

מה תמצאו באתר?

חוות דעת

דירוג

יעוץ בלתי תלוי של אנשי מקצוע

פנייה ישירה לבית אבות הנבחר

מחירון בתי אבות

מידע על זכאות מימון לבית אבות