בית אבות ירדן לגיל הזהב

בית זה זכה בתוי האיכות:
  • ביטחון ורווחת הדייר בבית אבות - לשנת 2021
  • דירוג גולד פקטור - לשנת 2019
בית אבות ירדן לגיל הזהב
דירוג גולד פקטור - ירדן לגיל הזהב
  • ביטחון ורווחת הדייר לשנת 2021
  • דירוג גולד פקטור לשנת 2019

בית אבות בנהריה "ירדן לגיל הזהב" החל לפעול מ 1993 כבית אבות עבור עצמאים ותשושים, כאשר לפני כן פעל כמלון. האווירה הכללית של המקום מעבירה חוויה שאינה מזוהה עם שום קונספט של בית אבות או בית הורים. ירדן לגיל הזהב הינו בית אבות שהצליח ליצור אווירה שמעבירה חוויה של בית דיור באווירת מלון בוטיק לאנשים מבוגרים. מקום חם, נעים, אסטטי, עוטף, רגוע ומכבד. החוויה הראשונה במפגש עם ירדן לגיל הזהב מתחילה ממיקומו. מיקום המציע סביבה בקו ראשון של הים מבין בתי מלון, מיקום המאפשר סביבה מזמינה להעביר זקנה במיטיבה. בכניסה למקום עצמו יש תחושה נעימה של סביבה ירוקה מטופחת, לובי הכניסה מזמין, אינטימי באווירה נעימה . פינת שתייה חמה וקרה לנוחיות דיירים ומבקרי המקום. חדרים, פינות ישיבה, מסדרונות ומעברים. הכל מנוהל מתוך הקפדה מדוקדקת עד לפרטים הקטנים ביותר.

ישנה הכרות בולטת עם הצרכים האישיים של כל דייר ודיירת במטרה להתאים מענה בצורה אינדיבידואלית לשביעות רצונו. מעורבות והיכרות ההנהלה בכל צורך ומצבו מבין הדיירים בניסיון להתאים מענה לשביעות רצונו. היחס האישי אשר מאפיין את בית ירדן בא לידי ביטוי בעיקר בשמירה על הרגלי חיים אליהם היה רגיל הדייר קודם. המטרה לאפשר, בראש סדר העדיפות, סביבה מותאמת להעדפותיו וצרכיו האישיים של כל דייר ודיירת מתוך גמישות מרבית ביחס לצרכים מוסדיים. הצוות, שאינו לבוש במדי צוות בבית חולים, מייחס חשיבות רבה ליחס האישי. המאפיין של יחס אישי מתבטא לא רק כלפי דייריו , אלא לא פחות גם כלפי צוות העובדים שלו  ביצירת יחידה אחת שפועלת יחד לפי ערכי המקום של יחסים קרובים, תומכים מתוך שיתוף פעולה ושנות ותק עבודה רב בירדן לגיל הזהב.

הדבר הבולט ומבין הניכרים בבית האבות ירדן לגיל הזה הן מחוויה כללית והן מחווייתם של הדיירים שהמקום מעניק מעטפת רב מקצועית לא רק לטיפול ושימור מצבו הבריאותי אלא שם דגש לא פחות על שימור תפקודו. כל הנסקרים ללא יוצא מן הכלל העידו על אדיבות רבה מהצוות הרב מקצועי במקום בעיקר בלטו צוות האחים ואם בית. היו ביטויים רבים שחזרו על עצמם כגון “הגעתי לכאן אחרי ניתוח ובקושי יכולתי לתפקד וכאן חזרתי לעצמי”, “כאן יש לי ביטחון שאם יקרה משהו יש צוות שאני פונה אליהם והם עוזרים לי מיד”.

המקום מציע מגוון של פעולות תעסוקה. מהבולטים אשר זכו כבעלי משמעות רבה עבור דיירים הינו מועדון יצירה בו מועברת תעסוקה בהתאמה לרצונותיהם ויכולותיהם של הדיירים. פנאי נוסף שנמצא כחווייתי הינו שירה ומוזיקה בשעות הערב. ירדן לגיל הזהב נמצא בקרבת הים כך שהדיירים נהנים מטיולים ברצועת החוף, מהגינה המוריקה והבריזה שמגיעה מהים.

הדיירים הראו חופשיות מרבית בהבעת דעתם על רמת השירות ואיכות חייהם במקום, שיתפו פעולה מתוך רצון אמיתי לפרגן ולהעביר את שביעות רצונם הגבוהה, חלק מהדיירים יזמו בעצמם לבוא ולתת חוות דעתם מתוך רצון רב לשתף בחווייתם הטובה. כל הנסקרים ללא יוצא מן הכלל העידו בפה מלא שסומכים על המקום כי הם בבית מבחינתם, שיש להם מי שדואג להם תמיד וקשוב לכל בקשותיהם. נהלי המקום המבטאים את ערכי ירדן לגיל הזהב מאפשרים חופשיות מרבית להתנהלות מתוך עצמאות וחופש הרצון של הדיירים לצד תמיכה ועזרה לא רק על פי הצורך הקיים אלא על פי צורך שטרם התעורר.

בית אבות ירדן לגיל הזהב בנהריה נכנס לרשימת 10 בתי אבות אשר קיבלו את אות ביטחון ורווחת הדייר לשנת 2020 בתקופת הקורונה. בית אבות ירדן לגיל הזהב, הינו בית שמוכיח יישום פרקטיקות ניהוליות מתוך שקיפות,מקצועיות והטמעת שינויים המובילות לרמה גבוה מאוד בתחושת אמון, בטחון ורווחת הדייר גם בתקופות מורכבות.

ירדן לגיל הזהב נמצא באזור המלונות ממש סמוך לחוף הים. בית ירדן לגיל הזהב מעניק חווית דיור איכותית, באווירה סולידית ואלגנטית בחוויית נופש והחלמה לאוכלוסייה בגיל המבוגר הזקוקים כבר לתמיכה וסביבה מוגנת על שמירה על רצף הבריאותי והתפקודי. בית אבות ירדן לגיל הזהב הינו דיור תומך המציע מגורים ביחידות דיור פרטיות או חדרים זוגיים ומקבל דיירים במימון פרטי, ללא דמי כניסה או פיקדון, עובד עם הסדר משרד הרווחה במסגרת "הועדה", חוק סיעוד במסגרת ביטוח לאומי.

מהם תוי האיכות ואמנות השירות של גולד פקטור לבתי אבות? על סמך מה זוכים בהם?
תו האיכות של גולד פקטור
אודות בית אבות ירדן לגיל הזהב
בית זה מתאים למחפשי בית אבות באזור: נהריה, גליל מערבי, עכו
אמצעי מימון
  • מימון פרטי
  • מימון משרד הבריאות (קוד) מימון משרד הרווחה (הועדה)
מיקום
בית אבות בנהריה
המייסדים 48
למי זה מתאים?
סיעודי ותשושי נפש
  • דיור תומך
  • עצמאי
קצת מהאווירה של הבית
בית אבות ירדן לגיל הזהב
בית אבות ירדן לגיל הזהב
בית אבות ירדן לגיל הזהב
בית אבות ירדן לגיל הזהב
בית אבות ירדן לגיל הזהב
בית אבות ירדן לגיל הזהב
בית אבות ירדן לגיל הזהב
בית אבות ירדן לגיל הזהב
בית אבות ירדן לגיל הזהב
בית אבות ירדן לגיל הזהב
חוות דעת דיירים ובני משפחה של ירדן לגיל הזהב
בית אבות ירדן לגיל הזהב
4.5
Rated 4.5 out of 5
4.5 / 5 כוכבים (ציון על פי 76 חוות דעת)
Excellent51%
Very good44%
Average5%
Poor0%
Terrible0%

בית אבות ירדן לגיל הזהב

Rated 4 out of 5
לפני 3 שנים

בית אבות ירדן לגיל הזהב

Rated 4 out of 5
לפני 3 שנים

בית אבות ירדן לגיל הזהב

Rated 5 out of 5
לפני 3 שנים

תמשיכו כך

בית אבות ירדן לגיל הזהב

Rated 4 out of 5
לפני 3 שנים

הצטרפו לקהילה ולמדו מאחרים!

בקבוצת הפייסבוק של גולד פקטור ישנם אנשים במצבים דומים לשלכם. הצטרפו לקבוצה, למדו מנסיון של אחרים, התייעצו, שאלו שאלות וקבלו מושג יותר טוב לגבי עולם פתרונות הדיור לגיל השלישי
בתי אבות נוספים באזור שעשויים לעניין אותך

בית אבות בחיפה אורנים בן יהודה

בית אבות בחיפה

בית דינה

בית אבות בחיפה

בית הורים דורון

בית אבות בקיבוץ אושה