בית אבות משהד

בית זה עומד באמנת שירות של גולד פקטור
אמנת האיכות של גולד פקטור
בית אבות משהד
דירוג גולד פקטור - בית אבות משהד

בית אבות בהרצליה "משהד" הוקם בשנת 1992 על ידי קהילת יוצאי משהד. היום בית האבות פתוח לכלל האוכלוסיה בגיל המבוגר. בשכונה הירוקה של אזור הוילות בהרצליה פיתוח שוכן בית אבות משהד אשר גובל בפארק ירוק עם צמחיה ענפה לרווחת הדיירים. במרחק הליכה משפחות המבקרות את קרוביהם הרבה פעמים יוצאים לטיול משותף בפארק ורזנד בסמוך לבית האבות. בחווית הדיור בבית אבות משהד מיד מרגישים נינוחות, קרבה אישית ופסטורליות של המקום. המפלס התחתון של המתחם משרת ללובי רחב בו דיירים מעבירים פנאי, משחקי חברה משותפים ופשוט נחים לצד קפה ועוגה או פירות העונה המוגשים פרסונלית לכל אחד לפי העדפותיו. צוות העובדים הותיק של המקום מייחד את בית משהד בסביבה קהילתית ומשפחתית עם השתדלות תמיד להטיב עם רצונות של כל דייר ובני משפחתו על מנת לשמר מקסימום על עצמאותו ורווחתו של אדם המבוגר שעבר להתגורר בית האבות.

בית משהד מתאים גם לאוכלוסייה שחשובה לה המסורת, שעורי תורה ובית הכנסת שנמצא בתוך המתחם ומשמש כערך חשוב ביום יום עבור הדיירים.

בבית האבות ניתן למצוא מענה רפואי, טיפולי עם נגישות לכלל צוות הפרא הרפואי לתמיכה נקודתית ועד להשגחה צמודה במסגרת מחלקה סיעודית. דיירים יכולים לבחור יחידות דיור פרטיות, חדרים עם שותף או שותפה בהתאם לסל השרותים והתמיכה להם הם זקוקים במהלך היום.

אדיבות רבה, אהבה לזקנה, צניעות ומסורת הופכים את חויית הדיור בבית אבות משהד למשפחתית ועוטפת את דיירי הבית להזדקנות מכובדת.

בית אבות משהד בהרצליה נמצא בלב הרצליה פיתוח באחת השכונות הירוקות והשקטות של העיר. בית משהד מקבל דיירים במימון פרטי, מימוש ביטוח סיעודי מקופות החולים, ביטוחים פרטיים, עובד בהסדר עם משרד הרווחה במסגרת "הועדה" ומאפשר המשך תמיכה עם מטפלים של חוק סיעוד מביטוח לאומי.

אמנת השירות של גולד פקטור הוענקה לבית האבות סיעודית פרוטיאה בכפר מתוך המחוייבות של הבית להעניק שירות אישי ואיכותי לכל דייר ובן משפחה המבוסס על אמון, שקיפות, אוטונומיה, סבלנות, כבוד ואדיבות.

אמנת השירות של גולד פקטור מוענקת לאחר סקירה מקצועית וקפדנית של הבית והבטחת איכות במדדי השירות והטיפול.

 

מהם תו האיכות ואמנת השירות של גולד פקטור לבתי אבות? על סמך מה זוכים בהם?
תו האיכות של גולד פקטור
אודות בית אבות משהד
בית זה מתאים למחפשי בית אבות באזור: הרצליה פיתוח, רעננה, רמת השרון, כפר שמריהו, צפון תל אביב
אמצעי מימון
  • מימון פרטי (בהשתתפות ביטוחים סיעודיים)
  • מימון משרד הבריאות (קוד) מימון משרד הבריאות (קוד) ומשרד הרווחה (הועדה)
  • מימון משרד הביטחון
מיקום
בית אבות בהרצליה פיתוח
הנשיא יצחק בן צבי 106
למי זה מתאים?
סיעודי ותשושי נפש
  • דיור תומך
  • סיעודי
קצת מהאווירה של הבית

בית אבות בהרצליה בית משהד נמצא בלב הרצליה פיתוח באחת השכונות הירוקות והשקטות של העיר.

בית משהד מקבל דיירים במימון פרטי, מימוש ביטוח סיעודי מקופות החולים, ביטוחים פרטיים, עובד בהסדר עם משרד הרווחה במסגרת "הועדה" ומאפשר המשך תמיכה עם מטפלים של חוק סיעוד מביטוח לאומי.

גולד פקטור מנגישה את המידע עבור אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם

אנחנו כאן כדי למקד בכל שלב בו אתם נמצאים

מתלבטים לגבי
דיור מוגן?

רוצים להשוות
מחירים?

מחפשים בית אבות
מומלץ?

רוצים לדעת מה
מומלץ עבורכם?

רוצים לדעת
מה מתאים?

רוצים ליצור רשת
ביטחון לעתיד?

בתי אבות נוספים באזור שעשויים לעניין אותך

בית אבות הרצליה

בית אבות בהרצליה

הבית של ורה הרצליה

בית אבות בהרצליה

סיעודית בית פרוטיאה

בית אבות בהרצליה