בית אבות מעון הרופא בחיפה

בית זה עומד באמנת שירות של גולד פקטור
אמנת האיכות של גולד פקטור
בית אבות מעון הרופא בחיפה
דירוג גולד פקטור - בית אבות מעון הרופא בחיפה

בית אבות "מעון הרופא" בחיפה הינו בית ותיק וניצב בגאון באזור גבוה ומרכזי בנווה שאנן, השכונה מרגישה נעימה ובטוחה. הדיירים מרגישים בטוח באזורים הציבוריים ובחצר הבית, ואכן יוצאים למרחבים ציבוריים להעביר זמן בשיחות עם דיירים וצוות המקום. בלובי בית האבות יש עמדת קבלה המאוישת 24 שעות ביממה ובה מענה טלפוני וחיבור לחדרים. הדיירים העצמאיים יודעים שיכולים לפנות בכל עת. במחלקות לחצן מצוקה בחדר. מדיווח המשפחות והדיירים, יש מענה מיידי. המרפאה בקומת הכניסה מאוישת מ 7:00 עד 19:00 ומהווה כתובת לפניות וטיפול עבור דיירים עצמאיים ואלו הזקוקים לתמיכה. מנהל תורן נמצא בשעות הערב המוקדמות ומהווה כתובת נגישה לכל עניין.

בחדר תעסוקה, בספרייה, דיירים נפגשים לפנאי במשחקי חברה, ובפינת הישיבה ליד האודיטוריום, כמו גם בחצר, הייתה תחושה של פתיחות ובטחון מלא, לשוחח ולשתף על חייהם במעון הרופא. מועברת תחושה של חמימות ומשפחתיות, החל מהמרפסת בה יושבים דיירים ומבקרים, בה לעיתים נוצרים קשרים ידידותיים ושיחות בין דיירים ממחלקות שונות, וכן בלובי, על הספות מול הטלוויזיה. חדר האוכל משותף מאובזר בכל הנדרש לנגישות הדיירים באווירה ביתית ואינטימית. הצוות מכיר את הדיירים, ובקפה של אחר הצהריים עוברים ושואלים לשלום הדיירים באופן אישי. לכל דייר מקום קבוע משלו, וכשדייר לא מגיע שמים לב ומתייחסים, לא פעם מביאים לדייר את ארוחתו לחדר. במחלקות הסיעודיות, הדיירים מוכרים היטב לצוות, והפניה היא בשם פרטי, לדייר. נוצרו קשרים מאוד יפים בין משפחות הדיירים, שיתופי פעולה ועזרה הדדית.

דיירי הבית מעון הרופא בחיפה נראים מטופחים, לרווחת הדיירים מספרה ושירותי מניקור ופדיקור, וזאת נעשה בנעימות על ידי שירותי הספרית. שירותי כביסה אישיים, מכבסה מקומית מוקפדת, כולל גיהוץ בעת הצורך. ריח הכביסה נעים מאוד, וגם כשקרה שבגד לא חזר מהכביסה, אשת הדייר סיפרה בהערכה שהבית ביקש שתקנה חדש ותביא את החשבונית לקבלת החזר. הבגדים בארונות מקופלים ומסודרים.

האווירה במחלקות רגועה ונעימה, ברוב המחלקות יש יציאה למרפסת או מרחב ישיבה ציבורי נוסף על אזור האוכל, וכשבאות משפחות הם לרוב יושבים שם עם יקיריהם. פנאי ותעסוקה ניכרים עם חשיבה רבה והתייחסות לנושא ויש בבית רעיונות מאוד יצירתיים, חדר היצירה מגוון ליצירות בעל ערך גדול עבור הדיירים , מבחינת אווירה, הכלה ונתינה, תחושה של משפחתיות וקשר אישי. ייחודיות מעון הרופא בהשקעה של קשרים בין  דיירים ממחלקה סיעודית אשר נפגשים עם דיירים עצמאיים ויש חיבורים נהדרים. הספרייה היא ערך מוסף ומוערך על ידי הדיירים, גם מהווה מקום מפגש חברתי וגם להשאלת ספרים וקריאה.

בית אבות מעון הרופא בנווה שאנן בחיפה מציע חווית דיור באווירה משפחתית ואינטימית עבור דיירים עצמאיים באגף דיור המוגן ביחידות דיור פרטיות, חדרים לדיירים הזקוקים לתמיכה, תשושי גוף ומחלקות סיעודיות לדיירים הזקוקים לטיפול והשגחה במצב סיעודי.

בית אבות מעון הרופא הינו בית עם אופי, בית חיפאי ישן עם היסטוריה, עם מבנה מיוחד וחצר נאה ומזמינה. הבית מואר וניתן להשקיף ממנו לחצר היפה כמעט מכל חלון.

מעון הרופא מקבל דיירים במימון פרטי, במימוש ביטוח סיעודי מקופות החולים, ביטוחים פרטיים, עובד עם הסדר משרד הבריאות במסגרת "קוד" והסדר עם משרד הרווחה "הועדה". כמו כן בדיור תומך ועצמאי ניתן לממש חוק סיעוד.

מהם תו האיכות ואמנת השירות של גולד פקטור לבתי אבות? על סמך מה זוכים בהם?
תו האיכות של גולד פקטור
אודות בית אבות מעון הרופא בחיפה
בית זה מתאים למחפשי בית אבות באזור: קרית טבעון, חיפה, קריות
אמצעי מימון
  • מימון פרטי (בהשתתפות ביטוחים סיעודיים)
  • מימון משרד הבריאות (קוד) מימון משרד הבריאות (קוד) ומשרד הרווחה (הועדה)
  • מימון משרד הביטחון
מיקום
בית אבות בחיפה
דרך יעקב דורי 9, חיפה
למי זה מתאים?
סיעודי ותשושי נפש
  • דיור תומך
  • סיעודי
  • עצמאי
קצת מהאווירה של הבית
בית אבות מעון הרופא בחיפה
בית אבות מעון הרופא בחיפה
בית אבות מעון הרופא בחיפה
בית אבות מעון הרופא בחיפה
בית אבות מעון הרופא בחיפה
בית אבות מעון הרופא בחיפה
בית אבות מעון הרופא בחיפה
בית אבות מעון הרופא בחיפה
בית אבות מעון הרופא בחיפה
בית אבות מעון הרופא בחיפה
בית אבות מעון הרופא בחיפה
בית אבות מעון הרופא בחיפה
בית אבות מעון הרופא בחיפה

גולד פקטור מנגישה את המידע עבור אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם

אנחנו כאן כדי למקד בכל שלב בו אתם נמצאים

מתלבטים לגבי
דיור מוגן?

רוצים להשוות
מחירים?

מחפשים בית אבות
מומלץ?

רוצים לדעת מה
מומלץ עבורכם?

רוצים לדעת
מה מתאים?

רוצים ליצור רשת
ביטחון לעתיד?

בתי אבות נוספים באזור שעשויים לעניין אותך

בית אבות בחיפה אורנים בן יהודה

בית אבות בחיפה

סיעודית בית יולס

בית אבות בחיפה

בית דינה

בית אבות בחיפה