בית אבות שלוה
- מימון פרטי (בהשתתפות ביטוחים סיעודיים)
- מימון משרד הרווחה (הועדה)
- מימון משרד הביטחון
מצולות ים 1
- דיור תומך
- סיעודי
- עצמאי
בית אבות שלוה
דבר ראשון הייתי שמחה שלכל נמען שונה במקום יהיה מייל נפרד, כיום יש כתובת מייל אחת לכולם. וגם הייתי שמחה שמי שקיבל את המייל, יכתוב לי בחזרה אישור שקיבל. השירות טוב. לגבי תמורה לתשלום- זה מורכב כי אמא שלי שם לא אוכלת ולא צורכת את השירותים השונים של המקום בגלל מצבה החמור. ואחי גם נמצא שם והוא כן צורך את השירותים. אז איתו אני מרגישה שיש תמורה לאגרה, אבל עם אמא לא, היא מקבלת מזון בזונדה ואני רוכשת בעבורה את המזון שהוא מאוד יקר ונוסף על התשלום הגבוה של המקום. כוח האדם נהדר. יש שם כנראה איזו הצלחה ארגונית כי הם מאוד אדיבים ונעימים.
בית אבות שלוה
אני מאוד מבסוטית. הייתה עד עכשיו בקומה 3 ועכשיו בקומה 4. ובשתי הקומות זה ממש מעבר לציפיות. אין מה להגיד.
בית אבות שלוה
אני רק רוצה שידאגו יותר לניקיון בחדר. החלון ממש מלוכלך ואי אפשר לראות את הבחוץ מרוב לכלוך שינקו את המדפים מתחת למטה מתחת למקרר, מיטה, מקלחת ושירותים. הניקיון נמוך מאוד . מתחת לכל ביקורת. אפילו באתי לנקות אצלה פעם ולא נתנו לי כי אין ביטוח. השאר נהדר. (קומה 3) ואני שבעת רצון מבית האבות.
בית אבות שלוה
(קומה 4) יש צורך בשדרוג האוכל. האוכל חוזר על עצמו מידי יום ביומו. דלת כניסה -קשה לצאת ולהיכנס עם אמא בעגלה. צריך דלת אוטומטית. אם למשל היא צריכה כרית לפצעי לחץ, היא לא מקבלת, וזה חלק מהטיפול הרפואי האינדיווידואלי שהיא צריכה לקבל.
בית אבות שלוה
אחותי נמצאת שם רק חודש. אין תשובה בטלפון במחלקה.
בית אבות שלוה
קומה 3 קשה לי לדעת הרבה דברים כי היא מאוד עצמאית ויוצאת הרבה מהמקום. הדיירת כמו בבית מלון. ממש דיירת חופשיה. היה טוב אם המחיר היה יורד קצת.
בית אבות שלוה
יש בעיה עם מענה של כוננים בלילה במקרי חירום. לפעמים יכול לעבור המון זמן עד שיש תגובה (קומה 1). בעבר היו מקרים שתיאמו ביקור רפואי מחוץ לבית האבות ולא טרחו ליידע אותי כדי לקחת אותה, עד יום לפני התאריך. חשוב ליידע אותנו יותר מוקדם, בוודאי כשאנחנו אלה שלוקחים אותה, ובכלל לתאם איתנו אם המועד נוח.
בית אבות שלוה
לגבי האוכל למשל נראה שיש איזו קמצנות. אדם רוצה גבינה צהובה , למשל, לארוחת ערב ועושים עם זה בעיות (קומה 2)
בית אבות שלוה
ממש ממש הכל בסדר. אמא אוכלת מרוסק ותמיד אני מבקשת שירסקו לה שוב כי כל פירור לא מרוסק מונע ממנה להמשיך לאכול. אז עוזרים לנו ,אבל בימי שבת לא, כי מי שעובדת אומרת שאסור לה. וזו בעיה כי אז אמא לא אוכלת כל היום. מציינת במיוחד את שרה המטפלת הראשית במחלקה שלנו (סיעודית 4) היא מקסימה ותמיד עוזרת. כל כך נחמדה. ובכלל המחלקה שלנו מצויינת ונעימה מאוד.